1

Nápad, který vedl k založení tohoto blogu, nás napadl v létě 2017 a vzešel hlavně z touhy informovat, podělit se o své štěstí, o svůj pohled na svět a třeba i celkově o to, co nás (ne)zaujalo. Směr zatím není znám ani nám, ale snad neskončíme v pangejtu, jako to hrozí, když sedím za volantem. Takže se hlavně nezapomeň připoutat a omluvte mě, pokud řazení nebude zcela plynulé - v tomto prostředí jsme nové.


Začnu tím, že se představím, protože mi to přijde jako slušnost. Je mi dvacet a kromě toho, že jsem postrach silnic a dyspraktik, si myslím, že jsem inteligentní dívka. Mezi mé záliby mimo jiné patří festivalové filmy, lítání po lese a společnost... to mi připomíná, že za dva týdny mi začne letní semestr, což bude znamenat konec začátek srandy. Někdy mi připadá, že jsem jediná, komu obor Sociologie a sociální politika dává smysl, což mě dřív trápilo, ale teď je mi to upřímně jedno. Označila bych to za první štěstí, které s Tebou sdílím - miluji to, co studuji.
S mamkou si užíváme večery s dobrým jídlem a vínem, rána s dobrým jídlem a kávou, škodolibě sledujeme Prostřeno a Výměnu manželek, chodíme na výstavy a koncerty České filharmonie, hlavně ale rády a často cestujeme, což bude nejspíš i nejčastější téma tady na blogu. Máme se na co těšit!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prezidentská volba

Kdo jsou studenti 1. ročníku Sociologie?